Varberg

Idag har jag varit i varberg och shoppat en bok present till mamma och godis klistermermärken som man sätter på väggen och det godaste biggaråer.
Mamma köpte jodgubar dom var goda.
Sen så skulle vi åka till stranden och bada.
Lova tog med sig en stor badboll.
Jag och Lova och Alice och mamma var med när vi spelade volieboll.
Det var roligt för det blåste litte och då flög den iväg.
Lova jag Alice bygde sandslot.
Det här bygde Alice Lova och jag till samans lova gorde valgrav jag dom två sloten och Alice någon palats ni ska få se det i morgon.
och jag köpte glass jag tog en hallonsorbe och jodgub.
HAllonsorben var godast men om det skulle varit en jordgubssorbe då skulle det vara sama tror jag.
Men vi ses i morgon för jag ska snart stänga ner datan jag tälltar.
Och Lova sa presis stäng för myggen kommer in.
Och Lova ska läsa gåtor men Alice svarar rätt hella tiden.
Och sverige förloradeför japan van dom åå japan.
Men dom kan komma trea eller fyra.
Men vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0