Hej i går spelade jag fotboll!!!

Hej i går spelade jag fotboll på en cup jag gorde 2 mål jag skulle ta en straf och jag prika och sen tog jag en frispark vid strafområdet och då sköt jag bollen på en hand och då fick jag straf och jag misade den kom åvanför riban bollen var så himlla lät så jag misade sen skulle vi köra stráfar och då burjade vi och vi misade sen dom då misade dom sen var det marias tur och målvakten hoppade upp då sköt maria den under hennes föter då sa vi jaaaaaaaaaaaaaaaa sen doms tur dom sköt mål sen var det min tur och jag prikade riban för bollen var så lät men jag försökte skuta löst men den flög och dom kom tvåa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och kff är bäst för vi vann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cupenDen är fin och coolast

Kommentarer
Postat av: maria

hej annie!¨

jag undrade om du ska vara med på fotbolls lägret på sommar lovet???

2011-06-12 @ 10:31:39
URL: http://fotbollsannie.blogg.se/
Postat av: maria

annie tja

2011-06-12 @ 10:33:01
URL: http://alltingbloggen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0